Wiadomości

  • Nowi kontrahenci „Pszczółki”

    Środa, 09 lutego 2011

    Fabryka Cukierków „Pszczółka" Sp. z o.o. już po raz 6. uczestniczyła w 41. największych światowych targach słodyczy, ISM (International Sweets and Biscuits Fair) w Kolonii. Firma - obok wprowadzonych ostatnio nowości produktowych - zaprezentowała wszystkie cukierki produkowane w Lublinie. Czytaj więcej »

  • Studenci powalczą o pieniądze

    Środa, 09 lutego 2011

    Powstająca galeria Korona Kielce zapłaci żakom za pomysły. Studenci Politechniki Świętokrzyskiej będą mieli okazję zasugerować , jak powinien wyglądać jeden z elementów w mieście, związany z centrum handlowym. Czytaj więcej »

  • Musli orkiszowe z owocami Bio marki Bio Raj zostało wyróżnione nagrodą Superprodukt 2010, przyznawaną przez redakcję Świata Kobiety. Wyróżnienia wręczono na uroczystej gali, która odbyła się 1 lutego w Warszawie.

    Czytaj więcej »

  • Warunkowa umowa z Premier Foods

    Środa, 09 lutego 2011

    Firma Princes zawarła warunkową umowę na zakup zakładów produkcji konserw przedsiębiorstwa Premier Foods plc. Celem umowy jest rozszerzenie działalności firmy w kategorii trwałych produktów żywnościowych. Czytaj więcej »

  • Sobotnia ( 05.02.2011 ) uroczystość przecięcia wstęgi oraz przygotowana przez Bać-Pol konferencja stanowiły zamknięcie oficjalnej części obchodów oddania do użytku obiektu przy ul. Trembeckiego w Rzeszowie. Czytaj więcej »

  • Nowy wizerunek firmy Henkel

    Wtorek, 08 lutego 2011

    Henkel wprowadza na całym świecie nowy wizerunek graficzny oraz nowe hasło przewodnie: „Henkel  - Excellence is our passion". Czytaj więcej »

  • Walentynki w Renomie

    Wtorek, 08 lutego 2011

    Losowanie romantycznego weekendu dla dwojga w Paryżu, możliwość własnoręcznego przygotowania walentynkowej pralinki, kino dla zakochanych i niezwykłe wydarzenie „Speed Dating" kierowane do wszystkich singli - to atrakcje, jakie szykuje dla zakochanych wrocławski dom handlowy Renoma. Zapraszamy w niedzielę 13 lutego na poziom +1 w godzinach 12.00-19.00. Czytaj więcej »

  • Od 7 do 20 lutego br., na terenie PH Bielany, będzie można zobaczyć kolejną już ekologiczną wystawę. „Kwiaty zamiast śmieci" to przedsięwzięcie Fundacji Ekologicznej Arka, w które PH Bielany postanowił się włączyć. Czytaj więcej »

  • Najlepsi pojadą po skarb Wikingów

    Wtorek, 08 lutego 2011

    Partnerzy Kolportera, prowadzący saloniki prasowe, a także zatrudniani przez nich sprzedawcy będą mogli w tym roku walczyć o tytuł „Najlepsi z Najlepszych". Pod taką nazwą ruszył właśnie konkurs, w którym jedną z wielu atrakcji będzie „Wyprawa po skarb Wikingów", czyli ekskluzywny rejs do Szwecji. Zwycięzcy otrzymają także nagrody pieniężne... Czytaj więcej »

  • W styczniu w Teatrze Wielkim po raz osiemnasty odbyła się gala Paszportów Polityki, podczas której nagrodzono twórców wyróżniających się  ogromnym talentem i wyjątkową osobowością. Oficjalnym partnerem uroczystej gali po raz kolejny była marka Johnnie Walker. Czytaj więcej »

  • Dwaj operatorzy regionalni franczyzowej sieci Lewiatan z Grupy Dystrybucyjnej Tradis połączyli siły. Wraz z początkiem lutego działalność Lewiatana Brda została włączona do Lewiatana Kujawy. To element procesu porządkowania struktur sieci. Nowy, silniejszy organizacyjnie podmiot, będzie mógł jeszcze skuteczniej służyć franczyzobiorcom. Czytaj więcej »

  • Zimą Delecta stawia na rozgrzewającą promocję gorącej czekolady do picia w narciarskich kurortach. Dotarcie z komunikacją o produkcie do konsumentów aktywnie spędzających czas podczas ferii, to główny cel kampanii. Czytaj więcej »

  • Grupa Mokate: Mocna pozycja na rynku herbat

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    Herbaty sprzedawane przez Mokate wyróżniają się wysoką, powtarzalną, jakością, dopracowanymi i estetycznymi opakowaniami oraz atrakcyjną ceną. W 2010 firma zanotowała kolejny rok z rzędu blisko 20 proc. wzrost sprzedaży na rynku krajowym. Czytaj więcej »

  • Kolporter podpisał umowę z PepsiCo

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    Koncern PepsiCo podpisał z Kolporterem umowę o współpracy handlowej. W ramach umowy PepsiCo zobowiązało się wyposażyć saloniki Kolportera oraz sklepy sieci Dobry Wybór w regały wystawowe i lodówki z ustalonym asortymentem napoi, a także uczestniczyć w programach promocyjnych „Złoty Klient" i „Payback". Czytaj więcej »

  • Nowoczesne kobiety piją bardziej świadomie

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    W ostatnich latach kobiety coraz bardziej przejmują męskie zwyczaje związane z piciem alkoholu. Jednak zaledwie 2% kobiet pije alkohol w sposób szkodliwy, podczas gdy aż 16% mężczyzn ma tendencję do bardziej ryzykownej dla zdrowia konsumpcji. Dzięki inicjatywom takim jak nowopowstała strona internetowa „Alkohol dla kobiet", przedstawicielki płci pięknej poszerzają... Czytaj więcej »

  • Muszkieterowie przekazali dary

    Poniedziałek, 07 lutego 2011

    Jubileuszowa edycja 10 Konwoju Muszkieterów dobiegła końca. Łączna kwota wsparcia jaką przekazali w ramach akcji Muszkieterowie dzieciom w okresie świątecznym to ponad 700 tysięcy złotych. Do akcji charytatywnej dołączyli również klienci supermarketów kupując wyznaczone produkty czy wrzucając pieniądze do wystawionych skarbonek Fundacji Kolorowy... Czytaj więcej »

  • Mokate - kawowe tematy

    Piątek, 04 lutego 2011

    Mokate, jako autoryzowany dystrybutor Lavazzy w Polsce, zaprasza na wystawę fotografii Marka Seligera, towarzyszących powstawaniu Kalendarza Lavazzy na 2011 rok. Wystawa organizowana jest wspólnie z Galerią Fotografii B&B w Bielsku-Białej. Wernisaż przewidziano na 11 lutego br  o godz. 18.00 w siedzibie Galerii (ul. 1 Maja 12). Wystawa prezentowana będzie do 9 marca 2011... Czytaj więcej »

  • 01.02.2011 Bakalland S.A. dokonał transakcji nabycia 99,95% udziałów spółki PIFO EKO - STREFA Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (ul. Tymienieckiego 22/24, 90-349 Łódź) („PES"). Czytaj więcej »

  • MAKRO Cash & Carry na facebooku

    Piątek, 04 lutego 2011

    Ruszył oficjalny profil MAKRO Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu wiele ciekawych informacji, m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego. Czytaj więcej »

  • Woda kokosowa już dostępna w sieci

    Piątek, 04 lutego 2011

    Woda kokosowa, ze względu na swoje niezwykłe właściwości i egzotyczny smak, zdobywa serca oraz podniebienia na całym świecie. Teraz w ten niezwykły eliksir możemy zaopatrywać się również w Polsce, szybko, prosto i bez konieczności wychodzenia z domu. Na stronie http://www.vivalife.pl/sklep ruszył właśnie sklep internetowy oferujący różne rodzaje wody kokosowej. Czytaj więcej »

  • Kalendarz pachnący kawą

    Piątek, 04 lutego 2011

    Jak zakochać się to tylko we Włoszech. Mark Seliger - amerykański fotograf gwiazd - stworzył zdjęcia do 19. edycji słynnego Kalendarz Lavazza. Tym razem znana włoska marka kawy tematem kalendarza na 2011 rok, pt. „FALLING IN LOVE IN ITALY", uczyniła „smak" miłości we Włoszech. Zdjęcia w ironiczny i lekko surrealistyczny sposób pokazują sześć... Czytaj więcej »

  • BAĆ-POL - przecięcie wstęgi

    Piątek, 04 lutego 2011

    W sobotę 5 lutego o godzinie 13 planowane jest uroczyste przecięcie wstęgi w odnowionej hali sprzedażowej Cash&Carry w Rzeszowie. Czytaj więcej »

  • Klienci, którzy tego dnia dokonają w dowolnym hipermarkecie sieci zakupu o wartości minimum 100 zł brutto, otrzymają zwrot równowartości zapłaconego podatku VAT. Czytaj więcej »

  • W nagrodę za bycie „eko”

    Czwartek, 03 lutego 2011

    Tesco, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce rozpoczyna premiowanie swoich klientów za zakup produktów proekologicznych. Nagrodą za wybór produktów przyjaznych środowisku są zielone punkty Clubcard, które co kwartał - wraz z pozostałymi punktami - wymieniane będą na bony na dowolne zakupy w sklepach Tesco. Czytaj więcej »

  • BS Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. uruchamia sprzedaż online. W asortymencie sklepu znaleźć można m.in. zestawy win przygotowane z myślą o zabawach karnawałowych. Od grudnia 2010 r. morawskie wina dystrybuowane przez tę firmę dostępne są także w wybranych polskich sklepach winiarskich, sieciach spożywczych oraz restauracjach. Czytaj więcej »

  • Tesco w Galerii Legionowo

    Czwartek, 03 lutego 2011

    21 stycznia 2011 do grona najemców Galerii Legionowo dołączył operator spożywczy, firma Tesco Polska Sp. z o.o. Najemca wynajął 8 521 mkw., w tym powierzchnię sali sprzedaży liczącą 5 000 m kw. W procesie najmu właściciela Galerii Legionowo - Irlandzką Grupę Inwestycyjną (IGI) - reprezentowała firma DTZ, międzynarodowy doradca na rynku nieruchomości. Czytaj więcej »

  • Piętnaście lat od amerykańskiej premiery Chopin Potato Vodka- pierwszej na świecie luksusowej wódki produkowanej z ziemniaków- na półki wybranych sklepów w Stanach Zjednoczonych trafi Chopin Rye Vodka, znana dotychczas przede wszystkim w Europie. Czytaj więcej »

  • Ostrzenie nart i łyżew, losowanie wycieczki w góry oraz premierowe projekcje unikalnych filmów o tematyce snowboardowej - na najbliższą sobotę 5 lutego dom handlowy Renoma we Wrocławiu przygotował mnóstwo atrakcji dla miłośników sportów zimowych.  Czytaj więcej »

  • Mercedes-Benz Vito dla WOŚP

    Czwartek, 03 lutego 2011

    Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wzbogaciła się o Mercedesa Vito 116 CDI  - prezent od Mercedes-Benz z okazji 125- lecia wynalezienia samochodu przez Carla Benza (patent Motor-Wagen Nr. 1 z 29 stycznia 1886 roku). Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa kampania Rossmanna skierowana do nastolatków. Ma przekonać młodych ludzi, że warto dbać o urodę i higienę, wybierając kosmetyki przeznaczone specjalnie dla młodej skóry oraz zachęcić do robienia zakupów w drogeriach Rossmann.  Czytaj więcej »

więcej artykułów